Moje zkušenost s depilací

04.09.2022

Trošku se vám tady svěřím, jak mě trápily chloupky... Mám tu převážně komunitu holek, takže mi asi budete rozumnět. Jsem tmavý typ, takže si to asi umíte představit... V pubertě mě chloupky hodně trápily, nevěděla jsem vůbec co s tím...takže jsem je začala holit, ale bouhžel ne jen nohy, ale také například ruce. Asi sami víte jak oholený chloupek vypadá...tmavý,tvrdý,hodně vyditelný... takže jsem si moc nepomohla, ba naopak bylo to ještě horší a člověk se pak holil co každý den aby nešlo nic vidět..

Když jsem v prváku na kosmetičce objevila depilaci, tak jsem neváhala, vše potřebné k tomu objednala a začala zkoušet. A jsem za tohle tak moc vděčná ne jen, že mi to pomohlo na sebevědomí, ale i chloupků už mám pouze pár, nejsou tak viditelné a depilovat se mi stačí 1x za měsíc.
Jelikož jsem člověk, kterej se snaží mít ve svých službách to nejlepší, tak jsem začala pátrat po tom co by bylo ještě více šetrnější k pokožce než je vosk. Projížděla jsem internet, soc. sítě a našla jsem cukrovou pastu.
Rozdíl mezi cukrovou pastou a voskem je takový že:

 
CUKROVÁ PASTA

  1. se trhá PO směru růstu chloupků (tolik to nebolí a nezarůstávají chloupky)
  2. je šetrná k pokožce, může se používat i na intimní partie
  3. je přírodní

VOSK

  1. se trhá PROTI růstu chloupků (více bolí, májí více tendenci zarůstat chloupky)
  2. není vhodný na citlivou pokožku

Takže holky, jestli stále váháte, jděte do toho, opravdu to stojí za to. Chápu, jestli se za to stydíte, ale můžu vás ujistit, že to trápí každu jednu z nás, jen má někdo světlejší a nebo tmavší chloupky, není opravdu za co se stydět.

 
Já jsem vděčná za to, že vám ženám můžu s tímhle problémem pomoc a například vám i zlepšit to sebevědomí. 

Děkuji vám moc za vaši důvěru.